ibland vill man bara må bra...


långsamt farväl



puss

Kommentarer
Postat av: isabel

Hej gums!

vet att det där känns jobbigt. Det är ju inte bara att gå heller när det är en bra lång historia man haft tillsammans. Hur mycket man gjort ändå. Det tänker man inte på förrän efteråt.

Det känns nog skit, men jag kände direkt med dej, att det kanske var lika bra? Om inte annat så tror jag att det leder till ett korrekt beslut senare, och då kommer det kännas jättebra.



tror på dej och tänker på dej



kramar

2008-12-09 @ 17:32:17
Postat av: isabel

Vi ska nog få till någon dag att ses. Magnus jobbar mycket så jag blir hemma med Casper. Ska väl vara hos mina föräldrar några dagar efter julafton men annars är det nog rätt öppet =)



ta hand om dej så ses vi!

2008-12-09 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0