it's friday, lovely friday, the day you must eat chicken.

haha, ni minns väl reklamen? " på torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst, ge mig då kyckling det gillar jag mest, kyckling på fredag det enda jag vill ha, kyckling på fredag då mår man riktigt bra, kyckling på freda vad var det jag sa, jag vill ha fredag idag" så det så!

Åhh idag kommer underbara Anna underbara anna och hälsar på mig åhh så roligt =)

först plugg, sen inhandling, sen städning sen hämta anna (min dag alltså)


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för i helgen gumman! Jag hade jättemysigt! Å det va så roligt att träffa dina vänner! puss!

2008-11-11 @ 19:38:45
URL: http://snowglobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0