bloggpaus!

som ni kanske märkt har jag haft en bloggpaus, har liksom lite ledsnat ett tag på att blogga, har även haft så mycket i skolan. hade en praktiskt examination förra veckan som gick bra =) så jag är glad, dessutom har jag inte riktigt vetat vad jag ska skriva.
Det som egentligen fick mig för tillfället att skriva här, var den kommentar som jag fått av min kära Moster A-S :D!
Jag drömde om henne för ett tag sedan att hon hade fått en son vid namn Liam, så jag frågade om det var någon Liam på G ;) har inget emot att få fler kusiner...

Ska komma igång snart igen promise.. måste bara finna mig lite inspiration...



PUSS!
ps: imorgon åker jag & jonas till rimbo, ps en gång till, grattis mormor och pappa i förskott DS.

Kommentarer
Postat av: Moster A-s

Hej igen!

Tänk att få bidra med lite skrivlust. Såg dig och Jonas i Rimbo i fredags, på väg till kyrkan?! Pga det dåliga vädret och din luva så såg jag att det var du när jag precis passerat så jag hann inte heja på er!

Kramar moster A-s

2008-11-04 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0