CONGRAT'S

GRATTIS KÄRASTE PAPPA PÅ DIN FÖDELSEDAG! <3


grattis kära mormor på din födelsedag!! <3

konstigt att två underbara människor som är en anledning till att jag finns fyller år på samma dag :)
(om inte mormor hade funnits hade ju inte mamma blivit till och då hade pappa aldrig träffat mamma och hade inte pappa funnits så hade ju mamma aldrig kunnat träffa pappa och då hade ju inte jag blivit till)
DET ÄR SÅ SJUKT ATT MAN EGENTLIGEN ÄR EN SLUMP, ATT ALLA MÄNNISKOR ÄR SLUMPAR PÅ SITT VIS...
men tänker man så blir man ju knäpp... så bara inse och go with the flow..haha

dessa två människor älskar jag av hela mitt hjärta!

PUSS
egobild då jag finns tack vare er! =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej min älskade vän!

Jag saknar dig massa... bara så du vet =) Hoppas allt är bra sötis!

Kram kram

2008-10-31 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0