fint.

igår kom två underbara själar och överraskade mig i norrköping, nämligen catta och yolanda. de skulle hämta en kompis till yolanda som hon träffade när hon var utomlands (alltså skavsta flygplats som ligger nära norrköping) så de kom förbi mig och jag blev alldeles chockad och super glad..



Två underbara människor, love you! =)

Idag började vi dagen med en promenad, och guuuu så de regnade! vi brukar även möta en söt liten gubbe med sin hund, som alltid häldar på oss så glatt och sött.. idag hade han en helgul galonklädsel, han var ju så söt alltså..
jag försökte ta kort men när man går blir det inte så stabilt på handen., men man kan se en gul fläck iaf ;)


haha eller så kunde man inte alls se det så bra ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska veta att jag blev (super glad) över att DU blev så chockad och glad =).... det toppar min lista på oväntade och roliga saker jag har gjort den här hösten. med andra ord. jag älskar dig min vän och det var riktigt kul att se sig...prata...



pusss och kraaaam

2008-10-16 @ 22:50:57
Postat av: catta

kul att få umgås även om det bara var för ett par timmar... saknar dig och hoppas du kommer hem till halloween..

puss och kram

2008-10-17 @ 10:04:01
Postat av: Anonym

uppdateringen då?!

2008-10-24 @ 18:36:13
Postat av: sara.

hejsan! allt bra?:)

gå in på min blogg och lämna gärna en kommentar:)

ha en toppen fredag kväll!

2008-10-24 @ 18:45:35
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Moster A-s

Hej Vewe!

Hoppas det gått bra med nervsystem och immunförsvar. Vad strongt att ut och gå innan ni tar tag i dagens bestyr, utan att ens ha en hund som måste ut!Vad gulligt att du grattat Alexandra på bloggen!

Há det!

Kramar moster A-s

P.s ingen Liam kommer det att bli. D.s

2008-10-27 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0