jag ska hänga upp mig på en spik.

åhh vet inte vad de är men känner mig inte helt 100% idag, jävla skola, är iaf klar med den här nedrans rapporten som ska vara inlämnad på torsdag, Skönt, sen väntas det övning inför min praktiska tenta nästa vecka. sen saknar jag helgen, men samtidigt längtar jag lite till rimbo.. och mamma&pappa...

ja allt är inte tipptopp all the time, men almost, därför jag inte känner igen mig själv precis just nu...

där av rubriken till detta inlägg...
nej middag snart, kan ju vara blodsockret som ligger lågt med.. fan, man ska inte äta middag såhär sent..

inträffade en rolig sak i skolan idag iaf, yunderbara seema satt på på toan i skolan med öppen dörr.. haha ;)

bildbevis..

hihi.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0