btw...

nu när man fått en tendens av sug att blogga igen kom jag på att jag måste säga att jag har världens bästa vänner, utan er skulle jag vara på havets djupaste botten... ni för mig upp till ytan..så jag slipper drunkna...

the botten is nådd hur långt kan man gå, hur lågt kan man sjunka hur kasst kan man må, kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän.... lalalala simma upp igen...
(improvisation av en skåne-text, något fel men den stämmer rätt bra in på mitt liv)

jaja, nu ka jag sluta snacka massa gojja..

som sagt.. tack alla vänner... you are the light....


Kommentarer
Postat av: fia

vart tog det där suget vägen då?? fan dött i den här bloggen... :D

2009-01-19 @ 01:48:10
URL: http://dribbla.blogg.se/
Postat av: fia

nu har det gått 7 dagar...

2009-01-22 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0