life goes on...

jag börjar vakna till liv efter ett rent helvete som strulat till det i mitt liv.. jag börjar må bättre... ska bo själv, tänka själv... och gråta själv... men jag kommer se tillbaka på allt och sakna det jag hade det vet jag, men jag kommer även se tillbaka och glädjas åt allt, men säkert sakna också... de bästa är att vi är vänner och att han alltid kommer ha en speciell plats i mitt liv...

Jag har upplevt jul men nära & kära, upplevft många fester med goda vänner, flyttat med hjälp av vänner... och nu är det 2009... jag ska ta tillvara på detta år...

Jag kommer dock sakna hans familj otroligt mycket som betyder otroligt mycket för mig, alla minnen... åhh.. men ´jag är oerhört tacksam över att ja lärt känna dem...

Livet går som sagt vidare.. och jag försöker att tänka positivt det är ett val vi gjort tillsammans, kanske lite mer mitt än ditt.. men jag tror detta var de bästa...

jag har dansat, dansat och dansat... till kl 6 på morgonen, sist de intröäffade var när jag var 19 år i bulgarien.. sjukt men kul att få leva lite i det gamla...

denna text kommer låta som ett jäkla sludder för er som inte är insatta, men skriver inte för er, utan för mig...










Kommentarer
Postat av: jonhild :)

du är så fin :) allt kommer att bli bra!

2009-01-14 @ 12:31:33
Postat av: Anonym

du gjorde rätt. skönt att det känns bättre för dig.

2009-01-24 @ 05:53:37
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg och säg vad du tucker om mina bilder :)

2009-01-24 @ 05:58:22
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0