ny tid, nya tag!

igår tränade jag fotboll för första gången sedan i somras, sjukt kul.. typ... jobbigt iaf.. idag ska jag på friskis&svettis med pappa... kl 19 .. har jobbat och fikat hos linnéa i norrtälje igår var jag hos fia och farmor&farfar, i tisdags jobbade jag och åt middag med catta, i måndags jobbade jag och umgicks med någon... minns inte...

hmm.. ja ni,, intressant vetande... inte.. men vad ska man skriva på en blogg?... just nu finns det ingen fantasi..

imorrn ska jag jobba å sen till norrtälje till erika och sova där sen på lördag jobbar jag igen, så¨på kvällen ska jag och min syster festa, vart vet vi ej, kan bli norrtälje, kan bli sthlm.. who knows?? only the destiny....

jag ska hinna träffa så många att jag glömmer så många... förlåt...

jag tänker på er alla...

tack jonhild för ditt stöd, läser din blogg så du vet ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0