slut...

fy fasen! helt död i kroppen... haha länge sen man var på friskis.. haha för kul var det iaf att vissa personer som alltid var på friskis på den tiden då jag gick där.. typ när jag var 16-21 år hänger fortfarande där... vissa fortfarande för smala, som man tror ska kolapsa inom kort.. some of us do know what I'm talkning about...or who... :) gillar inte att klanka ner på andra människor egentligen, men nu när man ska bli sjuksköterska så tänker man lite extra på vissas hälsor... FG you need more fat on your body!... skitsamma.. kommer aldrig ske en förändring oavsett vad jag snackar om här...

Hur som haver var det skitkul.. roligare än fotbollen igår, min pappa skötte sig fint.. en riktig hurtbulle...

när jag blir stor ska jag bli som du...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0